Sky Developer Team

بِسـمـ ِ اللــــ(♥)ـــﮧ .
وإِט یَکادُ الّذیـטَ کَفَروآ لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِمـ لَمّآ سَمِعُوآ الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنوטَ وَ مَآ هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمیـט...

سلام
من پسر باحال هستم
تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه دارم
تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم و ...
حدود 25 سال سن دارم..

(حق کپی رایت این دست نوشته محفوظ است)

پشتیبانی انلاین
آخرین نظرات
نویسندگان

minidlnagui 1.0.0 | اشتراک گذاری عکس،فیلم،موزیک

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

با نصب این نرم افزار و محیط gui قادر خواهید بود عکس،فیلم و یا حتی موزیک درون

گوشی رو به اشتراک بزارید و یا حتی آهنگ درون گوشی رو از طریق تلویزیون ( بوسیله فناوری DLNA و مودم WiFi )

اجرا کنید


پیشنیازهای این برنامه رو میتونید در لینک زیر از قسمت Depends دریافت کنید :


Depends


minidlnagui_1.0.0_armel.deb

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۹

نظرات  (۱)

سلام
داداش گلم چند روزه خبری نیست ازت؟
بکاپ بی نظیرتم که نزاشتی ;)
(منو ببخش که هی میام ازت میپرسم کی بکاپتو منتشر میکنی :D اخه بد جوری گذاشتی مارو تو خماری)
پاسخ:
سلام دوست عزیز اواخر اردیبهشت منتشر خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی